WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Monika Nowikowska, Izabela Stańczuk
Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Agnieszka Brzostek
Zatrudnianie pracowników dla wielu przedsiębiorców kojarzy się z większą swobodą. Ale okazuje się, że szczególnie przy zatrudnianiu tych pierwszych popełniamy tak dużo błędów, że wydaje nam się, że pracownicy to tylko problemy. A przecież nie powinno tak być.
DLA KOGO:
Poradnik przeznaczony jest dla osób, które chcą lepiej i skuteczniej delegować zadania w taki sposób, aby były one wykonywane poprawnie. Szczególnie przydatny dla osób, które zaczęły zatrudniać i nie czują, aby obecnie ich to mocno wspierało.
CZEGO SIĘ DOWIESZ:
-jak dopasowywać zadania do poziomu zaangażowania pracownika - w jaki sposób Twój styl komunikacji i zarządzania wpływa na poprawność realizacji zadań - uświadomisz się, jak przebiega rozwój pracownika w Twojej firmie i na co jest gotowy w poszczególnych fazach rozwoju - sprawdzisz, kiedy pracownika można uznać, za samodzielnego - poznasz narzędzia, które pozwolą Ci w łatwy sposób zarządzać priorytetami - nauczysz się przygotowywać do rozmowy związanej z delegowaniem zadań - poznasz narzędzia, dzięki którym będziesz mógł skutecznie podejmować tzw. trudne decyzje
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.